Інверторний кондиціонер відрізняється від звичайного кондиціонера on/off можливістю плавного регулювання потужності компресора.
Інверторний кондиціонер здатний підтримувати задану температуру в приміщенні з відхиленням в 0,5°С. Звичайний кондиціонер on/off дає відхилення температури близько 2°С.
Інверторні кондиціонери споживають на 30-40% менше електроенергії ніж on/off спліт-системи.
Температурний діапазон роботи в режимі обігріву інверторних кондиціонерів до -30°С, on/off кондиціонерів до -15°С.
Монтаж кондиціонерів: відгуки
Катерина, дякую вам за надання якісної консультації, а майстрам, що монтували нам кондиціонери велика подяка за пунктуальність, швидкість та професіоналізм. Сподіваюсь, що кондиціонери будут працювати довго. Бажаю процвітання вашій компанії. Буду звертатися до вас ще
Наталя, дякуємо Вам за відгук! Дуже приємно, що Вам сподобалась якість наших робіт. Звертайтесь при нагоді, з задоволенням допоможемо.
Замовили встановлення кондиціонера за містом у дачному будинку. Все було чітко і швидко. Від спілкування з менеджером Тетяною до самої роботи. Майстри, Олександр Шаров і Олександр Бондарь, прихали за місто в зазначений час. Працювали швидко, професійно і якісно. Приємно було дивитись. Врахували усі мої побажання і виконали усе як треба. Мають повний набір інструментів, матеріалів і знань що до чого. Культура обслуговування на вищому рівні. Без вагань буду рекомендувати знайомим цю компанію. Дякую.
Олександре, щиро дякуємо за теплий відгук! Будемо раді співпрацювати і надалі!
Спасибо, Владислав, работу провели быстро, профессионально, аккуратно. Кондиционер работает отлично , мы довольны. Услугами компании и лично мастера довольны, рекомендуем.
Олена, дякуємо за Ваш відгук. Раді, що Вам сподобалась якість наших послуг. Звертайтесь при нагоді!
Звернулася до консультанта по питанню купівлі кондиціонера (18 липня 17.10). Консультат не прийняла замовлення, аргументуючи це тим, що спочатку сконтактує з монтажниками - коли вони зможуть до мене прийти, а потім вже оформимо заявку на кондиціонер. Запевнила мене, що подзвонить до мене на наступний день зранку. Однак я не дочекалися контакту і о 13.42 сама подзвонила. Результат - я залишилася без кондиціонера, оскільки все вже продалося. А монтажники мають багато роботи. Вважаю вкрай непрофесійним такий підхід до клієнта, у котрого залишилися негативні враження та настрій.
Шановна пані Ольга, нам дуже прикро, що склалася така ситуація. Висновки зроблені, робота з покращення комунікації проведена. У вигляді вибачення готові надати Вам послугу з комлексного сервісного обслуговування кондиціонера безкоштовно. При нагоді звертайтесь!